Languages
Produkt dnia
3m Prosty/Prosty
3m Prosty/Prosty
139,00 zł
szt.
3m Łamany/Prosty
3m Łamany/Prosty
159,00 zł
szt.
3m Prosty/Łamany
3m Prosty/Łamany
159,00 zł
szt.
3m Łamany/Łamany
3m Łamany/Łamany
169,00 zł
szt.
4m Łamany/Prosty
4m Łamany/Prosty
169,00 zł
szt.
4m Łamany/Łamany
4m Łamany/Łamany
179,00 zł
szt.
5m Prosty/Prosty
5m Prosty/Prosty
169,00 zł
szt.
5m Łamany/Prosty
5m Łamany/Prosty
179,00 zł
szt.
5m Prosty/Łamany
5m Prosty/Łamany
179,00 zł
szt.
5m Łamany/Łamany
5m Łamany/Łamany
189,00 zł
szt.
6m Prosty/Prosty
6m Prosty/Prosty
179,00 zł
szt.
6m Łamany/Prosty
6m Łamany/Prosty
189,00 zł
szt.

Mr. Hector Duo Master MKIV + 412A/B

Mr.H+412.jpg
  • nowość
Dostępność: Zapytaj sprzedawcę
Wysyłka w: 14 dni
Cena: 9 298,00 zł 9298.00
zawiera 23% VAT, bez kosztów dostawy
ilość szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Laboga
Kod produktu: MH_20201023114216

Opis

Wzmacniacz Mr. Hector został zaprojektowany z myślą o gitarzystach, którym zazwyczaj brakuje gainu. Końcówka o mocy 100W zbudowana jest na czterech lampach 6L6, preamp na czterech 12AX7 oraz dwóch 5C3S w zasilaczu. Zastosowano wspólną regulację barwy dla obu kanałów. Footswitch przełącza kanały oraz pozwala na przełączane dwóch potencjometrów Master Volume, które można ustawiać niezależnie od siebie. Co ważne, przełączanie Masterów działa zarówno na kanale przesterowanym, jak i czystym. Możliwe jest więc takie ustawienie, które pozwala na skokowe pogłośnienie wzmacniacza podczas grania np. solówki - za pomocą przełącznika w footswitchu.

Na przednim panelu można znaleźć dodatkowo jeszcze dwa gniazda „high” i „low” oraz przełącznik wyboru prostowania, umieszczono także przełącznik wyboru mocy – 50W/100W. Wzmacniacz posiada szeregową pętlę efektów, wyjście direct (symetryczne) – o poziomie liniowym z symulacją głośnika gitarowego oraz wyjścia głośnikowe 4, 8, 16 ohm. Co ważne wyjścia 8, 16 ohm są zdublowane (w połączeniu równoległym), co pozwala na podłączenie dodatkowych głośników bezpośrednio do wzmacniacza.

Zastosowano przełącznik wyboru prostowania napięcia zasilającego między prostownikiem lampowym (2 lampy 5C3S) a diodowym (krzemowym). Prostowanie lampowe umożliwia uzyskanie bardziej kompresującego i bardziej "siadającego" brzmienia, natomiast prostowanie diodowe (krzemowe) daje większy headroom i dynamikę. Efekty te słychać szczególnie podczas głośnej gry, kiedy zasilacz pracuje bardziej obciążających go warunkach. Obydwa kanały posiadają podbicie wysokich częstotliwości "bright". W kanale przesterowanym działa on w ten sposób, że ustawienie małego gainu i włączenie przełącznika "bright" powoduje także niewielką zmianę charakteru przesteru - brzmienie zbliżone jest do konstrukcji typowo Vintage.

W regulacji barwy zastosowano przełącznik "Mid Switch", który powoduje zmianę charakteru działania układu regulacji barwy. Różne nastawy tego przełącznika skutkują przesunięciem częstotliwości Middle filtra układu regulacji barwy jak i zmianą zawartości tonów niskich. W obu położeniach przełącznika "Mid Switch" uzyskuje się dzięki temu zupełnie inne brzmienie wzmacniacza oraz różne działanie układu EQ.

W jednym położeniu brzmienie cechuje się zawartością większej ilości basu i bardziej przypomina klasyczne, znane z lampowych wzmacniaczy high gain. W przeciwnym położeniu brzmienie przypomina nieco bardziej brzmienie uzyskiwane ze Stomp Boxów.


Najbardziej radykalna zmiana brzmienia możne być uzyskana zwłaszcza przy mniejszych ustawieniach potencjometru "Middle". Na kanale przesterowanym możliwe jest zatem uzyskanie jeszcze szerszej gamy brzmień: od ciężkich Death Metalowych przez Thrash Metalowe do typowo Rockowych.


Kanał czysty zaprojektowano tak, że stosunkowo łatwo brzmienie się nasyca. W maksymalnym położeniu potencjometru czułości tego kanału, można uzyskać crunch zbliżony do kanału przesterowanego - w przypadku minimalnego ustawienia potencjometru gain, ale zupełnie inaczej brzmiący. Przełączanie kanałów nie działa tylko na zasadzie: czysta / przester, ale oprócz tego jeszcze : crunch / lead lub crunch A / crunch B.


Osoby nie korzystające z kanału czystego mogą wykorzystać go, po uprzednim jego ściszeniu, do wyciszania sygnału podczas przerwy w graniu, bez konieczności ściszania gitary.

Charakterystyka wzmacniacza :

 

  • moc: 100/50W (przełączana),
  • stosowane lampy: 4 x 6L6, 4 x 12AX7, 2 x 5C3S,
  • dwa kanały - czysty i przesterowany,
  • wejścia high i low,
  • regulatory volume – kanał czysty, gain i volume – kanał przesterowany,
  • dwa osobno ustawianie, przełączane footswitchem regulatory Master Volume,
  • wspólna regulacja barwy dla obu kanałów z przełącznikiem Mid Switch,
  • gniazdo footswitch: przełączanie kanałów i Master Volume,
  • przełączanie zrealizowane na przekaźnikach,
  • oddzielne przełączniki bright dla obu kanałów,
  • szeregowa pętla efektów,
  • wyjście Direct Out o poziomie liniowym i symulacją głośnika,
  • wyjście głośnikowe 1 x 4 ohm, 2 x 8 ohm, 2 x 16 ohm,
  • wymiary (szer x gł x wys): 690 x 268 x 250
  • waga: 19 kg

 

Kolumna 412A oparta jest na czterech głośnikach 12” Celestion: 2 X Vintage 30 oraz 2 X Celestion G12T-75 w konfiguracji "A", czyli kolumna ścięta. Są to modele głośników uznane i cenione w świecie przez gitarzystów. Możliwe są dwie konfiguracje: 
„A” – kolumna ścięta; 
„B” – kolumna prosta. 
Jest to klasyczna konstrukcja z obudową zamkniętą. Tylna ścianka jest przykręcana co umożliwia swobodny dostęp do wnętrza kolumny. Dzięki użyciu czterech głośników uzyskuje się efekt „ściany dźwięku”. Poprzez wybranie jednego z trzech wariantów konstrukcji (sklejka, płyta wiórowa lub mieszane) możliwe jest kształtowanie brzmienia całego zestawu.

Na tylnej ściance znajdują się dwa gniazda jack 6.3mm służące do podłączenia wzmacniacza ale i podłączenia dodatkowej kolumny. Unika się dzięki temu konieczności używania długich kabli w przypadku zastosowania w ustawieniu tzw. „full stack”. Zastosowanie „duszy” dodatkowo usztywnia całą konstrukcję a co za tym idzie niweluje niekorzystne rezonanse oraz wyrównuje brzmienie. 

Do budowy kolumny użyto mocnych i trwałych materiałów. Dużą wagę przywiązano do wyboru materiału maskownicy dzięki czemu w żadnym wypadku nie wpływa ona na barwę dźwięku, jest „przeźroczysta”.


Kolumna wykonana z płyty wiórowej charakteryzuje się miękkim i dłużej wybrzmiewającym basem. Konstrukcja połączenia płyty wiórowej ze sklejką posiada szybki bas, przy zachowaniu wybrzmiewania. Z kolei, kolumnę wykonaną całkowicie ze sklejki cechuje bardzo szybki i precyzyjny bas oraz dobra artykulacja.


Na życzenie klienta możliwe jest zastosowanie innego zestawu głośników oraz wybór innego materiału maskownicy głośników.

Dostępne konstrukcje:

  • STANDARD - wersja z płyty wiórowej, charakteryzuje się miękkim i dłużej wybrzmiewającym basem.
  • CLASSIC - wersja ze sklejki, co sprawia, że brzmienie jest bardziej suche, mocniejszy za to jest atak, ale bardzo szybki i precyzyjny bas.
  • PREMIUM - wersja połączenia płyty wiórowej ze sklejką. Konstrukcja ta powstała w wyniku doświadczeń wyciągniętych z lat praktyki w budowie kolumn gitarowych. Połączenie to powoduje ze brzmienie posiada szybki bas, przy zachowaniu wybrzmiewania - czyli kompromis miedzy wersjami Classic i Standard.

Charakterystyka kolumny:

 

  • Moc: 240W RMS
  • Głośniki Celestion: 2 X Vintage 30, 2 X G12T-75
  • Impedancja: 8 Ω lub 16 Ω
  • Wymiary: 750 x 750 x 350,
  • Waga: 44 kg,
  • możliwość montażu kółek.
Pliki do pobrania:

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl